Saturday, January 21, 2012

I’M FALL IN LOVE WITH U!!!


Cinta pandang pertama! ;)

First time aku tengok, terus jatuh hati. Haish! Pe nak buat.. takpe, aku dah plan, suatu hari nanti, akan ku dekati, selami dan bertakta disisimu! :D

Hari tu, aku terpandang kamu on my way to sintok. SubhanaAllah, u r very attractive!

Tak lepas2 aku memuji dengan keindahan ciptaanMu. Hijau yang menenangkan mata memandang. subhanaAllah, sungguh memukau! Aku sangat2 terpukau! 
Lebih kurang 30minit melaluinya, membuatkan aku berdiam diri menghayati keindahan sawah padi di negeri jelapang padi itu J

Keinginan untuk melihat dengan mata sendiri yang seringkali diluahkan kepada rakan2 akhirya menjadi kenyataan!


SubhanaAllah, indahnya ciptaanMu :D
Mungkin ramai yang beranggapan aku ni jakun or what so ever, but yeah, I could see it! Really make me fall in love with u KEDAH!! <3

No comments: