Saturday, September 22, 2012

R.I.N.D.U

**entry yang paling banyak gambar**
Selepas tinggal dunia pekerjaan aku kat nursery, aku terpaksa tanggung rasa rindu kat budak-budak taska tu sorang-sorang :(
frankly speaking, 

kalau sebelum ni aku tengok baby, aku macam feelingless
tapi sekarang, kalau tengok baby jadi macam over excited!

and now,

the only one cara yang aku buat tuk lepas rindu kat diorang;
tengok aksi-aksi dan kerenah diorang :)

Aisya Humaira
bila dia nangis, tu tandanye dia lapar atau tak nak orang tinggalkan dia. tapi, yang bikin panasnye, time dia berak, dia tak tunjukkan pape sign pon. sampai ade satu hari tu, pampers dia sangat-sangat penuh! and task aku pon bermula tuk basuh berak dia tu.
Aisya Humaira with her sister; Adlina Safiya
Ahmad Yusnazran a.k.a ketua gangster.
Tangan dia mesti terangkat buat gaya nak pukul orang. Even tu hanyalah cara untuk melindungi diri dia! haha
but then, ak perasan, hari-hari terakhir aku kat situ, dia jadi macam sedikit manja. selalu sangat lentokkan kepala dia kat bahu aku kalau ade akak-akak yg marah. i miss that moment :')

the rest, let's pictures show everything...


                                                 






















dan bila tengok aksi-aksi ni, aku akan tergelak sorang-sorang. (but then, i'm not a crazy person)







style diorang tido.. free style! hehehe






::pengalaman yang tak semua orang ada. seriously, sangat-sangat rindu dengan budak-budak di taska an-nasuha, chendering, kuala terengganu::


3 comments:

Anonymous said...

Great article. Thank you to tell us more useful information. I am looking forward to reading more of your articles in the future.

Anonymous said...

taska ni kat mana? nmpk mcm tersusun cantik je..sbulan byrn brp ek?

nur kesayanganku said...

ANONYMOUS: yang ni kat taman permint jaya, chendering, kuala terengganu. sebulan kalau tak salah dalm rm200 mcm tu :)