Friday, June 29, 2012

MY BIG 'FAMILY'

tiba-tiba rase macam nak cite pasal 'family' aku yang BESAR ni. uniknya, dalam family ni takde ayah, takde mak, atok, nenek, kami cume ade adik beradik. sebabnye, kitorang sebaya!

family tu dipanggil republic of 92's. (just click the picture kat sebelah tu kalau nak join k)

baru setahun lebih aku join group ni, ni sume gara2 si lyana ni yang add kan aku. last2 dia yang blah dari group ni.

komen punye komen, post punye post, like punye like. rase macam ade satu ikatan antara kitorang. perghh, kenal kat alam maya je kot. 
sekarang dah maju, siap ade skype ngan twitter gitu. slalu jugak sembang2 ngan diorang kat skype tu, penat kot gelak! hahaha

sebelum tu, ni nak tunjuk 'bendera' kitorang!
colourful gitu ;)

haaa, ni one of the members yang paling rapat ngan aku;

dylaname penuh is Nurul Adilah Rashid. camne ntah boleh rapat ngan dia, siap plan nak jumpe kot. tapi tu lah, takde rezeki kitorang lagi. almaklumlah, jauh kot ganu-perak. permission dari family pon tak dapat lagi :(
words dyla yang tak pernah aku lupa "jangan sedih, dyla slalu ade tuk nani"
jangan marah erk cheq curi gambaq ni >.<
farah syazwani pon same, plan nak jumpe jugak, tapi belom berkesamapaian. farah ngn dyla yang satu negeri pon tak berpeluang lagi nak jumpe, ni kan aku yang jauh di timor. nama sebelum ni farah buna. tapi name glamour arra, retis gittu! >.<
ni orang nye;
ni pon gambaq curi dari twitter. hehe
last! lagi sorang mamat ni. nama diberi mohd izwan khamis. name femes wangkhamis (jangan marah eh wan) kekekeke. dulu2 slalu je lawan mengate kat group tu, sekarang dah tak. aku dah pencen mengate2 orang ni. nak kene jadi baik ni >.<
antara tittle yang pernah dia anugerahkan kat aku; ratu fire, nanai, katak ong kedek2, penipu... kasaq tu :P
tapi takpe, aku cool je, bukan terase pon.
haaa, orang kaye ni weh!
and ada ramai lagi sebenarnya. cikgu alan, izzati karim, fatin mira, fatin adibah, fiefie, akim, shaqif, fiera, cikgu kamarul, faisol budak oversea, ilham budak pahang, azim si photographer and ramai lagi :D

ok, that's the end of the story of my big family :)


                             

4 comments:

KOSONG said...

amboi.. retis ye?? hehe... nama penuh kite Farah Syazwani binti Sabri lah.. nama dyla je die ingat.. sob sob sob..

nur kesayanganku said...

alamak, jangan tacing! tak pernah tau nama ayah arra. huhuhu
ingat dyla punye sebab 'dyla rashid'. heee

KOSONG said...

hehe.. takda lah.. farah ok je..

Unknown said...

heh nama kita ad juga..terharu2.. :)..