Wednesday, November 2, 2011

" MYSTERIOUS GIVEAWAY BLOG MISS KINAH & MISS PIQAH "

Assalamualaikum semua, morning  :D

Haa, pagi ni, aku terjumpa satu entry pasal giveaway ni, teringat kat kawan aku yang penah dapat hadiah.. aku pun teringin...huhu

As stated kat tittle tu, semua mesti curious kan pasal bende ni, wanna know, jom join jugak. korang boleh klik kat banner bawah tu ;)


serious aku nervous nak join ni, hahaha.. btw, i hope, i'll get something from this giveaway dan menambahkan lagi my followers. bagi semangat sket aku nak blogging ni ;)

and here, aku nak tag 2org rakan blogger aku :
                                                         
                                                                      MAJI
                                                                      B-H-B

All the best to all :)
                                                                   

4 comments:

biar-hati-berbicara said...

Salam singgah sini.. so0ry dear..b-h-b bz sngat skrg.. bnyak pulak group join hotel.. insyaallah klau free b-h-b join..
b-h-b nk join.. fuh2 sempat..

umamahkinah said...

thanks for joining us!

wish you luck !!

nur kesayanganku said...

it's ok b-h-b.. lau free jgn segan2 join :)

asmaniusen daughter:) said...

tahniah!anda mungkin menang g.a kami..lets take a look at my link>link<